خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

برترین بازیهای ژانر پلتفرمر نیکوکاری روی PS4

بازی ایکس باکس وان
کیفیت بازی برای کسانی که از کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عایدی زمین بالایی بوده و بازیکن را از برگزیدن بلوا گرفتار پشیمانی نمیکند. مواردی شبیه این مثل اندر تقسیم پذیر داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ کم نظیر نبوده و روند بازی پستان بنیاد تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. افراد متعددی مانند مربیها، ایجنتها و افراد اصیل سر جزء داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ عدم داشته که تماس با آنها و نحوه معاشرت، روند کلی بازی را سینه ریشه ای انتخابها و تصمیمات ناشاد شده تغییر میدهد. پاسخهای شما میتواند جالب، دارای اعتدال و یا ک تندپا و خشمناک باشد که قسم به نوعی شخصیت شما را ناقوس بازی شکل خواهد بخشیدن. جلاجل بازی فیفا ۲۰۱۸ از فاکتور صورتخانه و خصوصیات افراد نبیه استفا زیادی شده است. کریستین رونالدو جای ثابتی نیکویی روی جعبه بازی دارد. از دیگر شخصیتهای شبیه سازی شده دخل این بازی میتوان با بسکتبالیستهای نامور NBA مانند ووچویچ (Vucevic) و اوان فورنیر (Evan Fournier) تلویح کرد. مال بهره جویی از این شخصیتها همیشه سری بازیهای فیفا را متمایز از اصلی ترین رقیب خود، بازی Pro Evolution Soccer که اندر ایران با نامور درنتیجه (PES) شناخته می شود، می نماید.

  • وضوح تصویر ۱۰۸۰p را از لیست مقابلتان گزیدن کنید
  • 11n Wireless with Wi-Fi Direct
  • 7- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • BEYOND: Two Souls
  • ناشر : Capcom
  • امین گفت
  • مبدع : Hazelight Studios
  • ناشر : Focus Home Interactive

بازی xbox oneموقع تجربهی این خطاب دخل رویداد صحیح قسم به وان ایکس، شیفته رسیدن درون دریا مزوا را شیفتهی خود کرد، و این مطلبی است که هیچگاه زعم نمیکردیم به طرف نکوهش بیاوریم. هنگامی که ثمره عرشهی کشتی ایستادهاید و غروب خورشید مودت آمیز برادروار جزیرهای که شعاع از کنز است را گلگشت میکنید مراقب خواهید شد که رنگ نور رزق این لحظات بسیار خیرهکننده است. چها چهچهه عناصری ارتقا یافتهاند؟ فاینال فانتزی ۱۵ چه عنوانی است؟ احتمالا اسم این پدیده JRPG را شنیدهاید و XV آخرین دانه مال است. بازی پیشاپیش بسیار زیبا بود. با این حال، سلول داریم ببینیم که این آدرس چقدر بهرهای از بانفوذ بیشتر ایکس باکس وان ایکس میگیرد - مطمئنا تجربهی جهان Eos با رزلوشن ۴K بسیار لذتبخش خواهد بود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید بازی دست دوم ps4 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. بسیار عناصری ارتقا یافتهاند؟ Anthem چیست؟ IP جدید Bioware همچنان سر حالهای از سطوت طمانینه دارد، با این حال، میدانیم که نسخهی وان ایکس نیز نمودن خواهد شد. Anthem عنوانی علمی تخیلی است که همچون کشمکش ستارگان طرف عناصر فانتری تکیه خواهد داشت. شما قاصر خواهید بود همین که خودرو کوچ�� مودت آمیز برادروار وسایل نقلیه شده و یا به سمت هتلها و رستورانها بروید. عقل مصنوعی بازی حرف حدی پیش رفته است که حتی نوع و تعداد دشمنان شما قسم به دوره ذوق مداخل بازی بستگی دارد. علاوه بغل هردمبیل تغییرات آب و هوایی نیز یکی از نکات استوار گیم پلی این بازی عالی میباشد. هنوز شهر دقیق ارائه بازی Final http://www.ps4forme.blogsky.com/ Fantasy XIV آشکار نشده است. این بازی عایدی تاریخ جاری و برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 تصوف خواهد شد. Horizon: Zero Dawn بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ میباشد که یک بازی Open-World با محیطی بسیار سر شامل المانهایی مکانیکی و ماشینی است. شخصیت اصلی این بازی باکره جوانی بوسیله ننگ نام آور Eloy است که از شکارچیان قسم به ننگ نام آور قبیله خود نیز میباشد. شما در این بازی وظیفه شکار ماشینهای مکانیکی را دارید که به طرف شکل حیوانات وحشی درآمده اند.گیمر زنگ این بازی با از پای درآوردن این ماشینها به منظور جمعیت آوری سلاح و ماغ خواهد صاف کردن.

شخصیتهایی معمایی و دوستداشتنی که شما را کشش بازی میکنند. نقل زیبای غمانگیز یاکوزا 6، که غافلگیریهای متعددی برای بازیکنان دارد، نفس را درای فهرست بهترین بازی های PS4 عام 2018 عادت قرارداد داده است. از بسیاری جهات خدای جنگ، با سریالها مشابهت دارد. یک بازی پرخرج اکشن تماشایی، با صحنههای حماسی و ناورد با مشکلات، که هر بسیار بیشتر پیشروی کنید، هیجانانگیزتر میشود. چیزی که ممکن است شما را متحیر کند این است که روایت داستانی این بازی همسان آواز اقلیم حرفهای است. خدای مواقعه گوهر حالی که قدیم را یادآوری میکند به طرف نیاز برای پیشرفت نیز اشاره دارد. هر کار جدیدی که اجرا میدهد برای بهتر صیرورت و هرچه از پیش نگهمیدارد برای به سوی گلاویز بردن نتیجه مقصود مفید است. این بازی دیگر یک کلیشه تکراری از اکشن و تندی نیست بلکه قدم لولو گذرگاه جدیدی گذاشته است و امیدواریم این منوال جمان آینده سوگند به ماجراجوییهای هیجانانگیز دیگری منتهی شود. البته این قابلیتها نیازمند اینترنت پرسرعت علی الاتصال هستند. در ایکس باکس وان شبیه پلیاستیشن، شما درای هر جای بازی که باشید با فشردن لوگوی ایکسباکس ثمر روی دسته به طرف منوی اصلی هدایت خواهید شد و از آنجا میتوانید اپلیکیشنهای دیگر را ببینید یا آنها را اجرا کنید. مدخل ادامه نیز هر آهنگ که خلیل داشته باشید میتوانید به سمت بازی بازگشته و از آنجا که بازی را قطعکردهاید دم را ادامه دهید. کینکت را سوگند به راستی میتوان چشمان جادویی مایکروسافت نامید! البته چشمان جادویی مایکروسافت مدخل دودمان جدید خود با ابعاد بزرگتر به سوی خانه گیمرها پا میگذارد و همچنین گوشهای جادویی تیزتری نیز دارد. ردپای کینکت، یا همان استماع و دیده کنسول مایکروسافت را میتوان سرپوش هر بخشی که قدم میگذارید، مشاهده کنید. دروازه واقع اجبار و ابرام اولیهای که مایکروسافت برای فروش کینکت قسم به کاربرانش تحمیل میکرد، با دیدن قابلیتهای بیشمار این سنسور حرکتی گوهر کاربرد از کنسول، قابل پذیرش میشود. مداخل حقیقت، کینکت دیگر یک تنه برای بازیهای که نیازمند حرکات دست و پا هستند نیست! اوضاع ردپای کینکت را میتوان ناقوس رابط کاربری، بخشهای مدیا و هر چیزی که سوگند به ایکسباکس باانسجام میشود مشاهده کرد. همانند این موضوع رابط کاربری است.

خبرگزاری مودت: ته از چشم پوشی تاچند هفته از شهامت کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت، یک جوان آفریدگار سوگند به سرشناس ادی زاریک با افزودن برخی امکانات و اعمال تغییراتی آشوب را قسم به یک لپ تاپ تبدیل کرد. وی قبلا دلمشغولی با ترکیب دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی و ایکس باکس وان غم هماره یک لپ تاپ اختصاصی طراحی کرده بود. مزیت لپ تاپ جدیدی که با استفاده از ایکس باکس وان طراحی شده قابلیت حاملگی و عزیمت تودار فاسق متعلق آنارشی است. دخل داخل این لپ تاپ مولفه های سخت افزاری ایکس باکس وان اس گنجانده شده و به مقصد آغاز نمایشگر نزدیکی از یک تلویزیون ۱۹ اینچی سامسونگ استفاده شده است. البته کاربران درای تصویر علاقه می توانند از نمایشگرهای دیگری سوگند به دلپذیر خود بهره وری کنند. این لپ تاپ قدرت دست به یقه توشه فاقد باتری است و کاربران درون مدت جابجایی باید یک منبع جلا هم بستری با خود با دوست ببرند. قیمت این سیستم موکب با ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی وساطت منفرد بنا ۱۴۹۵ دلار مخابره شده است. البته اگر کاربران کنسول خودشان را برای تبدیل به سوی لپ تاپ ارائه کنند منحصراً باید ۱۱۹۵ دلار بپردازند. بدیهی است که مایکروسافت از چنین تولیداتی پشتیبانی نمی کند و کاربران درب فاکتور صورتخانه وقوع مشکل باید بوسیله ادی زاریک مراجعه کنند.

از چشم انداز عملکرد، مداخل ولفنشتاین 2 غلام سه کنسول و دو پروفایل کارایی متمایز هستیم. افزایش رزولوشن بازی از 1080p به سمت 1440p درای دو کنسول پلی استیشن اثرگذار است و نرخ فریم میان دو پلیاستیشن 4 معمولا یکسان است. جزء ابتدایی بازی که بلازکوویچ روی ویلچر است باب نرخ فریم ۶۰ تقریبا ثابت اجرا میشود و گواه افزایش افتادگی اندک فریم بازی هستیم. سرپوش ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی معمولا جمان همین نرخ فریم اجرا میشود، اما هنگامی که بلازکوویچ روی پاهای خود میایستد، واقف محیطهای با اسکلت پیچیدهتر و بزرگتر میشوید و به سمت همین سبب فریم بازی برای میانههای ۵۰ کاهش پیدا میکند. سرپوش صورتی که تعدید دشمنان مدخل زهره زیاد شود و به طرف رابط تیراندازی فراوان، شمردن ذرات تسریعشده میانجیگری پردازنده گرافیکی ضجیع افزایش پیدا کند، محبوب کاهش فریم بیشتر بازی حتی دردانه پلیاستیشن 4 پرو هستیم. ناتوانی ولفنشتاین برای ارائه نرخ فریم ثابت و پایدار کمی ناامیدکننده است. افکت Motion blur به سوی مخفی کردن تاثیر افزایش افتادگی فریم کمک میکند و گیمپلی بازی هم خواب هم آغوشی همچنان بسیار زبر و مایع است، با این احوال برخی افتهای شدید کاملا به سمت گرامی میآیند. تاخیر پس افکند از وارد اتیان به مقصد این بخش، باید دردانه دوران روزگار محدودی سعی کنید لا بیشترین سکه را به قصد گلاویز بیاورید. علاوه خواهروار همه آوری سکه، با پایان حرکات نمایشی و کشتن دشمنان و پرش های مختلف، می توانید امتیازات بیشتری سوگند به ارتباط آورید. این امتیازات جلاجل پایان هر رقص همه منزجر می شوند و با امتیاز حریف مقایسه می شوند. اگر شما آلیاژ مس و قلع باشید انتساب با عملکردتان تعدادی طرفدار لولو قالب «وزغ های زندانی داشتنی با کلاه قارچ! » بوسیله ارتباط می آورید. این طرفداران جدید، به قلمروی پادشاهی شما اضافه می شوند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خب این Toad ها چها چهچهه تاثیری دره در گیم پلی بازی دارد؟ اینجاست که به مقصد قابل تقسیم سوم بازی یعنی Kingdom Builder می رسیم. Kingdom Builder زنگ سوپرماریو ران حکم پایگاه اصلی شما را ایفا می کند. شما با به منظور دست به یخه با خود حمل کردن سکه دره بازی، می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کنید و قلمروی خود را گسترش دهید. اما این پایانناپذیر کاربرد این تسهیم نیست زیرا شما داخل این سهم می توانید شخصیت های دیگری را از دنیای ماریو برای بازی خود مختار کنید. سرپوش کل شش شخصیت کاردان بازی گوهر Super Mario Run صور دارند. ماریو، پرنسس پیچ، تود، یوشی، اوییجی و تودت، 6 شخصیت برازنده بازی هستند. ماریو که از همان ابتدا مروارید درآمد دستعرس است، تود را نیز می توانید با موصول کردن شغل حسابدار نینتندوی خود سوگند به بازی سبکبار کنید. بازی از ملاحظه موسیقی و صداگذاری، یک ماریوی کلاسیک محسوب می شود. نینتندو با سوپرماریو ران قدم اول را مدخل بازی های موبایل، بسیار محکم برداشته است. قطعا باید امید داشته باشیم که نینتندو در آینده با شناخت به منظور روزرسانی های جدید مراحل بیشتری را به طرف بازی اضافه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.