خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

تعلیمی انتقال دیتا بازی ها به منظور Ps4 با کامپیوتر یا رایانه شخصی

بازیبازی Batman یکی از برترین بازیهای سوم شخص، اکشن و ماجراجویی است. بازی سوم شخص، شوتر است. بازی کراش یکی از بازیهای نوستالژیک است که این رستوران با کیفیت بازسازی شده، حسن را میتوانید بازی کنید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم رزق ثانیه و ناقوس جنبه تکنفره با جهاز PS4 PRO بازی کنید. شما بازی را با بساط PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم درون ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. قسم به مقوله Notifications » Downloads بروید بازی مدخل راء ی را انتخاب کرده و گزینه Resume را تعیین کنید. به مقصد قطعه تنظیمات برنامه PSX Download Helper بروید. برنامه PSX Download Helper را از اینترنت دانلود کنید. برنامه PSX Download Helper را که مستخلص کرده بودید، اکنون اجرا کنید. الحال برنامه را همینگونه که هست فارغ کرده و به سمت نشان کنسول بروید. ورا از پایان این دو بخش، با قسمت نهایی بروید. وقایع قسم به تسهیم Settings » Network » Set up Internet Connection بروید. تنظیمات را خشکی روی Custom ادامه دهید عاقبت برای قسمت Proxy Settings برسید. پیش روی فایل exe ناراست کلیک کرده و گزینه Run as Adminstrator را تعیین کنید. بعد پس افت از آن، تن روی کنسول گزینه Test Connection را نیز اجرا کنید.

بازی
بازی شامل یک نقشهی خواجه است که درون آن، موجودات ماشینی مختلفی کارآیی دارند. بازی شامل نقشهی بنده و زیاد جزئیاتی است که با هستی مراحل اصلی و فرعی ساعات زیادی شما را گرفتار به سوی بازی میکند. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت است. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این جنگ افزار هیچگاه مانده کننده نمیشود. سیستم ارتقاء تسلیحات و لباس تناسب بوسیله سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. بازی Batman جلاجل روایت شهره و شخصیتسازی فوقالعاده ارتکاب کرده است. بازی از طراحی فوقالعاده و محیطهای خالی از جزئیات زیبا بهره ور است. سپس از دانلود، فایل فشرده را Extract کرده و باخبر لفافه برنامه شوید. اینک برنامه اجرا شده است. حالیا از پائین قسمت تنظیمات گزینه Apply را گزیدن کرده و سوگند به تب اول برنامه بازگردید. انتظار کنید فرجام قید کیلوبایت (Kb) از فایل دانلود شود و سپس مال را موکول (Pause) کنید. از طریق کنسول، دانلود را ادامه دهید. درای این بهره همان IP و Port را که یادداشت کرده بودید مطلع کنید. گزینه Auto Find ReplaceFile را گزینش کرده و آدرس شمیز دیتا را بدهید. مثل منقضی باید بدوید، بپرید و با چرخیدن دشمنان خود را از امرپوشیده راهتان نیست کنید. گیمپلی ستیزه جویانه با دشمنان و دیوها، از بازی Batman الهام تیره شده است و این نکته به سوی راحتی تشخیص داده میشود. اگر شما به سوی قفا بازیهای داستانی هستید، این بازی شدیدا برای شما پیشنهاد میشود. اگر به سمت عقب تجربهای ناهم آهنگ از بازیهای ویدیویی هستید، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یک اثری است که شاید هیچگاه این جای پا از یادتان نرود. بازی به سمت خوبی توانسته بدون زیان از کلمات و با تمتع از نقاشی و طرحهایی که دره دیوارها صور دارد، با بازیکن وابستگی جاوید کند.

با هویت اینکه بازی مروارید درآمد سنه 2015 اسم شده است، بازی جذابیت خود را از قدرت دست به یقه نداده و جزء برترین بازیهای مخفیکاری است. موضوعاتی قبیل خشونت، پیامهای خوب نقشها، مصرفگرایی، مصرف مواد مخدر، میزان دشواری بازی و … مبالغ دارند که این درجهبندی براساس این موضوعات مختصر میشوند. نیل دراکمن با سازوبرگ بازی Last of us توانست انقلابی دره در بازیهای ویدیویی ایجاد کند. بازی دارکسول یکی از محبوبترین بازیهای بازسازی شده است. دسترسی اینترنت را از رایانه برش نکنید. گزینه Next را بی رغبت و مثل پایان کار ادامه دهید اما گزینه Connection Test را گلچین نکنید. اندوخته از پایان انتقال، دیتا بطور خودکار عزل نصب العین خواهد شد. بازی کراش توسط استودیوی Naughty Dog سرپوش جهاز 1996 برای کنسول پلیاستیشن 1 شهامت شد. بازی Shadow of the Colossus از بازیهای مطلوب پلیاستیشن 2 است که این شرفیابی برای کنسول PS4 با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR بازسازی شده است. از ویژگیهایی که به سوی بازی اضافه شده است، ماشین بتمن است که قابلیتهای فراوانی دارد. بازی از دو تقسیم تکنفره (Single Player) و قید نفره (multiplayer) سروده شده است. بازی از سه نسخهی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped ادغام شده است. بازی Abzu یک بازی مینیمال است که باید برای بازگردانی حیات و زندگی به کنجکاوی بپردازید. “آخرین ما” لخت برترین بازیهای ساخته شده برای کنسول پلیاستیشن است. اگر شما قسم به بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از ارتباط بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.