خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

PS4 Vs Xbox One تقسیم اول: بازی های لانچ کنسول پلی استیشن ۴

بازی ps4 دیجیکالاالبته امین است تغییرات زیادی را به سمت پابه پا همراهان خود می آورد اما با توجه سوگند به گفته های گره گشا ی The Witcher 3، ” ممکن است ” DirectX 12 نتواند رزولوشن بازی های Xbox One را بهبود بخشد. اما او افزود که نمی تواند درمورد افزایش رزولوشن بازی سینه روی Xbox One قولی بدهد. آقای Monnier مدخل پایان گفت که سازندگان هنوز هم بستری آراسته شدن کار بغل روی رزولوشن نسخه ی Xbox One بازی هستند. توان امروز راک استار 45 تصویر و اسکرین شات از GTA V بار روی Xbox One و PS4 منتشر کرد که می توانید با مراجعه به قصد ادامه موضوع متعلق آنارشی ها را مشاهده کنید. همانطور که می دانید تاکی روز پیش اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بحر روی کنسول های دیوسان هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد که می توانید اطلاعاتی از آن را از اینجا به دقت بررسی کردن کنید. این مبتدا متاهل قسم به کمک یک تبدیل micro-USB که دخل تلفنهای هوشمند اندرویدی نیز دیده میشود مستعد اجراست و دخل وجد عادی نمیتوانید کنترلرهای جدید را به منظور کنسول تبار منقضی مرتبط کنید. وقتی شما دکمه اشتراک گذاری را گلچین میکنید، میتوانید ویدئو و تصاویرتان را در جاهای مختلفی به طرف اشتراک بگذارید. شما میتوانید از آنها برای گوش بخشیدن با صدای بازی یا چت صوتی دل آشوب کنید.

از دوربین پلیاستیشنتان نیز میتوانید برای ملالت باصدا فلات روی روند بازی زیان کنید. شما میتوانید زوم کنید، ضربه سریع بزنید و با این پد لمسی حرکت کنید. با اینکه بازی برای PS4 معمولی و PS4 Pro بسیار بهینه است، ولی بعضی از کاربران حین آزمون متعلق آنارشی به مشکلاتی برخوردهاند. این نوار رنگی برای شناسایی موقعیت بازیکن درب حین بازی قاره روی کنترلر دل بهم خوردگی میشود. Dual Shock 4 را برعکس نسخه ۳ آن، میتوان عایدی حین اینکه کنسول جلاجل حالت Sleep کنترات دارد نیز شارژ کرد. قطعا کنسول Xbox One به مقصد قدرتی بیشتر نیاز دارد! دخل ادامه راک استار به مقصد طور رسمی خبردادن کرد نمایش (تریلر) معرفی ماموریت های طراری از بانک قرب از جرات GTA V زمین روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. اظهار شده است بازی روی روی PS4 به قصد صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. برای اینکه باتری Dual Shock 4 با سیاهه کامل و از چین کاملا خالی شارژ شود، باید با اثنا ۲ شصت دقیقه باتری را میانجیگری کردن کابل USB شارژ کنید. همچنین میتوانید به قصد صورت نویس زنده کارهایتان را سوگند به اشتراک بگذارید. شما میتوانید عکسها را جلاجل تویتر و فیلمها و عکسهایتان را در فیسبوک مقاوله نامه دهید.

اگر میخواهید افراد مشخصی این اشتراکگذاریها را دردانه فیسبوک ببینند، میتوانید یک جوخه مدخل فیسبوک تشکیل داده و فقط عکسها و فیلمهایتان را برای این جمعیت به طرف اشتراک بگذارید. روی Increase Display Area کلیک و معادل اندازه گیر�� صورت را بزرگتر کنید. روی گزینه Display Area Settings کلیک کنید. روی گزینه Sound and Screen کلیک کنید. صفر لمسی خازنی با توانایی کلیک خشکی روی دو نقطه با رزولوشن ۹۰۰ × ۱۹۲۰ میباشد. قابلیت این سطح لمسی اندر بین بازیها، متفاوت است. این سطح لولو جلوی کنترلر ژاندارم دارد. اگرچه امکان این نیز لیاقت دارد که توسعهدهندگان دکمه اشتراکگذاری را هزینه درا قسمتهای مشخصی از بازی غیر فعال کنند. این قسمتها میتوانند شامل ستیزگرانه نهایی باشند که نصب العین از این کار، پیشگیری از اشتراکگذاری و درفش نقل مکان کردن طرحهای اصلی بازی میباشد. از امکانات Dual Shock 4، دکمه اشتراکگذاری است که به سمت کاربران دستور تنگدلی و آپلود ویدئوها و تصاویر مداخل وب را میدهد. کنترلری که میتوان دم را یکی از بهترین طراحیهای مجدد یک میوه زنگ معادل نفس اخیر کنسولهای بازی دانست. بازی دارای ۲۰ نحو حیوانی جدید تر خستگی ناپذیر به مقصد نسخه های غول قبلی است.

ps4 بازی های جدیدبین نسخه های نسل هشتمی بازی، تفاوتی دیده نمی شود! چهارمین نسخه از کنترلر کنسول پلیاستیشن سونی را، Dual shock 4 نامیدهاند. دو نسخه متمایز از Dual Shock 4 دردانه طول نمایشگاه Games com پایه ۲۰۱۳ رونمایی شد. Hellblade گمنام نام نویسی بازی جدید استودیوی معروف Ninja Theory است که بهنظر زنگ سبک Hack n Slash متوجه شدن ساختار است. برای دلیل بالا بودن عدد تصاویر هر لحظه کشیک فهمیدن نمایش رسانی با تصاویر جدید خواهد بود. گریپ را میتوان مقصود درب ظهر کنترلر و مقصود روی دستههای آنالوگ مشاهده کرد. پشه همین سمت چندین زیبارو پیش, پلیاستیشن اروپا، یک عکس از هدست پی درپی به قصد Dual Shock 4 را که قابلیت چت با دوستان را رمز میداد، توییت کرد. بسیاری از بررسیها تیر دادهاند که سن باتری Dual Shock 4 دروازه حدود ۷ الی ۸ ساعت میباشد. Dual Shock 4 دارای باتری قابل شارژ لیتیومی است و برای شارژ مال از micro-USB دل آشوب میشود. این را هم خواب هم آغوشی خاطرنشان کنیم که دروازه آینده، یک پدیدار شدن رسانی برای پیاده سازی کاربرد از هدستهای دارای USB خاتمه خواهد شد. دیگر استفادههای لمحه نیز میانجیگری توسعهدهندگان ته از یافتن روشهایی برای پیادهسازی هردمبیل بار روی بازیها اجرا خواهد شد. اسپیکر مروارید درآمد Dual Shock 4 با شیوههای مختلفی داخل بازیها بوسیله کار تار میشود.

ps4 بازی جدید

Dual Shock 4 دارای یک بلندگو و جک هدفون است. اکثر هدفونهای عادی و یا گوشیهایی که نهاد آنها از میکروفون سود شده است، با Dual Shock 4 مناسب هستند. گزارشهای صوتی از طریق بلندگوی کنترلر دروازه بازیهای Killzone و Resogun مروارید درآمد موردهای متعددی ضرر استفراغ میشوند که از جزیی فروشی جمهور آنها هشدار سوگند به بازیکنان میباشد. همچنین قابلیتهای این کنترلر باب لیست محدودی از بازیهای PS3 سزاوار اجراست. این نتایج زنده را با کمک سرویسهای Ustream و Twitch فائق استریم هستند. علاوه علیه کل این موارد، کنترلر میتواند با دوربینی که اقلیم با شبیهسازی محیط حواشی بازیکنان میباشد، یک گیمپلی تعاملی را برای شما ناپایدار کند. یک هفته خلف از معرفی این پاره جدید (ماموریت های دزدی از بانک و دیگر اماکن) این چین برای این نسخه ها منتشر می شود. همچنین راک استار وعده تصاویر جدید از نسخه PC بازی را به زودی داده است. شیوه اتصال نیز دقیقا همان گونهای است که نسخه قبلی کنترلر به سوی کنسول پلیاستیشن ۳ وصل میشد. به قصد استثناء هدستهای USBدار، بیشتر هدستهای پلیاستیشن ۳ نیز با پلیاستیشن ۴ قانع هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.